Tydzień luksusu z naturalnymi kosmetykami

Arganowy krem do twarzy na dzień i na noc

Witam Was cieplutko w ten słoneczny dzień,

Dzisiaj już ostatnia recenzja naturalnego kosmetyku ,tym samym kończący tydzień testowania przysłanych produktów.

Arganowy krem do twarzy na dzień i na noc


Krem stosowałam z ogromną ochotą, gdyż moja skóra, która po zimie potrzebowała nawilżenia, już po pierwszym zastosowaniu zaczynała odzyskiwać swój blask.


Jego dogłębne, nawilżające działanie od razu upewnilo mnie w przekonaniu, że ten produkt jest wart swojej ceny.
Po kilkukrotnym wklepywaniu kremu rano i wieczorem moja skóra stała się delikatna w dotyku, nawodniona i uelastyczniona. Jedynie co, to na początku nie mogłam się przekonać do charakterystycznego zapachu, ale nie był on na tyle uciążliwy, aby mi przeszkadzał... Zresztą po efektach, które zobaczyłam, zapach zszedl na drugi plan...



Na stronie sklepu firmowego www.spakosmetyki.pl  jest umieszczona informacja, że nadaje się również pod makijaż. Jego gęsta konsystencja i mocno nawilżające właściwości sprawiają, że po zastosowaniu kremu należy odczekać kilka minut, aby podkład mógł byc odpowiednio zastosowany.

Więcej informacji na temat kosmetyku można znaleźć również na Fan Page.


Arganowy krem do twarzy na dzień i na noc 50ml - cena 55,00 zł



A czy Wy mieliście możliwość wyprobowania tego kosmetyku ???

Życzę Wam udanej niedzieli

Pozdrawiam

LuxFly   

Komentarze