Tydzień luksusu z naturalnymi kosmetykami

Arganowe masło do ciała regeneracyjno - rozświetlające Argan Goats

 Witam wszystkich słonecznie,

Nie mogłam się już doczekać, aby napisać Wam opinię na temat kosmetyku naturalnego   Argan Goats

 

Jego kompozycja zawiera masło shea, olej arganowy, proteiny mleka koziego oraz drobinki złota.

Lekka konsystencja kosmetyku z łatwością rozprowadza się po maszym ciele i natychmiastowo wchłania się przez spragnioną skórę. Delikatny, świeży aromat, który zostaje uwolniony, pozwala nam zrobić pierwszy krok do nieskazitelności.
 Masło silnie nawilża i odżywia naszą skórę oraz delikatnie ją natłuszcza. 

Drobinki złota w nim zawarte sprawiają, że skóra niczym muśnieta pierwszymi promieniami słońca, delikatnie połyskuje na naszej skórze, rozświetlając ją i poprawiając jej koloryt. 



Czyż to nie luksus??? 

Ależ tak! - Skóra po zastosowaniu kosmetyku jest aksamitnie gładka i ma piękny wygląd... A drobinki złota... Pozwalają nam delikatnie błyszczeć...

Jest to mój faworyt, przy wszystkich próbkach kosmetyków, które otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem firmowym  www.spakosmetyki.pl 

Jestem nim zauroczona... Podbił moje serce...

Arganowe Masło do ciała 200ml- cena 55 zł 

  

Pozdrawiam cieplutko

LuxFly

 

Komentarze