Tydzień luksusu z naturalnymi kosmetykami

Luksusowe mydełko z olejkiem arganowym firmy The Secret Soap Store

 Witam cieplutko,

Przez najbliższy tydzień zanurzam się w luksusie testowania naturalnych kosmetyków, które otrzymałam od Sklepu Firmowego SpaKosmetyki.pl



Mydełko z olejkiem arganowym jako pierwszy kosmetyk przykuł moją uwagę...





W swoim składzie zawiera m.in. certyfikowany olej arganowy określany jako eliksir młodości, gdyż chroni skórę przed starzeniem się i zniszczeniami spowodowanymi czynnikami zewnętrznymi np. działaniem słońca lub mrozu.

Po odpakowaniu kosmetyku delikatna woń rozbudziła moje zmysły... Mydło ma charakterystyczny zapach o świeżej nucie. 




Po jego zanurzeniu w ciepłej wodzie, niczym za sprawą czarodziejskiej różdżki przybiera kremową, aksamitną postać.... Z łatwością poddaje się aplikacji na skórze, natychmiastowo wchłaniając się w nią. Jego łagodne zastosowanie sprawia, że skóra staje się  gładka, nawilżona i jedwabista w dotyku...



Dodatkowo posiada jeszcze inne właściwości... Jak pisze producent "ma również działanie przeciwzapalne i łagodzące, przyśpiesza gojenie się ran, blizn, rozstępów a także poparzeń np. słonecznych".

Ten naturalny kosmetyk  sprawił, że dzisiejsza kąpiel stała się przyjemnym, luksusowym doznaniem wartym swojej ceny.



Luksusowe mydełko z olejkiem arganowym 20g - cena 4,90 zł

Luksusowe mydełko z olejkiem arganowym 130 g - cena 35.00 zł


Zapraszam jutro na kolejną odsłonę nadesłanych kosmetyków... A w międzyczasie odsyłam Was na FanPage'a firmy SpaKosmetyki.pl,

Pozdrawiam i przesyłam moc uścisków

LuxFly  

 

Komentarze