Farmona - Waniliowy scrub do mycia ciała



Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o kosmetyku, który podbił moje serce... Jest  to scrub do ciała firmy Farmona. Zakupiłam go w cenie promocyjnej za 7,49 zł.



W plastikowym pojemniczku znajduje się 225 ml produktu o budyniowej konsystencji. 
Podczas aplikacji kosmetyku na ciało, drobinki zawarte w scrubie dosyć mocno ścierają martwy naskórek. Miałam wrażenie, jakbym wcierała w swoją skórę ziarenka piasku, tylko z tą różnicą, że pachnie waniliową nutą ;) 
Scrub działa dosyć ostro i intensywnie, przez co skóra po jego aplikacji jest lekko zaczerwieniona. Po jego zastosowaniu moja skóra stała się gładka, delikatna i odświeżona. W końcu mam pewność, że naprawdę oddycha. 
Jego słodki zapach nie jest na tyle intensywny, aby mi przeszkadzał... 




Dla mnie jest to rewelacyjne rozwiązanie na wieczorne kąpiele...

A Wy jakie macie swoje spostrzeżenia na temat tego kosmetyku???

Pozdrawiam cieplutko.

LuxFly

Komentarze