Eksperymenty kosmetyczne



Witam cieplutko,
 
Swoja przygodę z eksperymentowaniem różnorodnych produktów potwierdzających, że luksus za grosze jest możliwy, rozpoczynam od przetestowania już wielu osobom znanych kosmetyków firmy BeBeauty. Produkty są dostępne w sklepie Biedronka.
Na pierwszy rzut wybrałam nawilżający żel do mycia twarzy. Przystępna cena – 4,99 zł i zadowalająca pojemność produktu (150ml) oraz estetyczny wygląd przykuł moją uwagę. Żel po nałożeniu na twarz nie pieni się i nie podrażnia oczu, na co zareagowałam ogromnym entuzjazmem. Zawarte w żelu drobinki masujące relaksują skórę i pozostawiają ją odświeżoną i lekką. Ciekawym zjawiskiem po zaaplikowaniu żelu na twarz jest uczucie chłodu. Skóra twarzy została odpowiednio oczyszczona a ja już wiem, że ten produkt zawita u mnie na dłużej…










A Wy co sądzicie o tym produkcie???

Moc pozdrowień

LuxFly



Komentarze